wtorek, 29 grudnia 2015

Naszyjnik "ZURI"

Zapraszam na odsłonę drugiego naszyjnika w stylu "szamańskim".

"ZURI" wykonany został techniką haftu koralikowego przy użyciu japońskich koralików Toho i Miyuki, które oplotły piękny medalion z masy perłowej. Wstawiłam również krążki turkusowego howlitu, zaś dół ozdobiony jest recyklingowanym futerkiem i  niezwykłym, lśniącym kryształem w morskim odcieniu.

Całość zawieszona jest na sznurze oplecionym innym granatowym, woskowanym sznurkiem. Wygodne zapięcie wykonane jest równiez z howlitu

Naszyjnik jest oryginalny i ma niepowtarzalny charakter.

Ostatnie zdjecie obrazuje jak naszyjnik prezentuje się na modelce.








7 komentarzy:

  1. Aniu twoje naszyjniki są po prostu obłędne :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, on jest cudowny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, wspaniałe rzeczy tworzysz Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ! Aniulka Ty moja Kochana, ależ Ty masz talent do tworzenia biżuterii!! Jestem niesamowicie zachwycona Twoimi pięknościami, pięknie komponujesz i aż brak słów na to jak bardzo mi się podoba Twoja biżuteria ! Buziaczki Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo serdecznie dziekuję za przemiłe komentarze i pozdrawiam Was serdecznie, miłe Panie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu najbardziej w tym wszystkim przemawia to futerko , tak bardzo swoją miękkością podkreśla koraliki i te kolory ..... to Ty jesteś tą szamanką :))
    Cudo

    OdpowiedzUsuń