środa, 2 marca 2016

Naszyjnik "ALMAS"

Witam Was, moje Drogie, dziekuję za miłe słowa i trzymanie kciuków. Tak, moje prace trafiły do dwóch butików w Krakowie - "Butik u Fryzjera" i "Fashion Mania", mieszczących sie przy ulicy Długiej, czyli bizuteryjno - ciuchowej. Tutaj też znajduje się najwięcej salonów z modą ślubną i wizytową.
Biżuteria cieszy sie niemałym powodzeniem, tak, że pracy mi nie brakuje, bo pojawiły sie też nowe zamówienia.
Ten naszyjnik znalazł się w jednym z butików i już powstają jego różne wersje.

"ALMAS" to rodzaj krzyża w etnicznym wydaniu. Centralnym punktem jest przepiękny, lśniący czerwony kryształ oprawiony japońskimi koralikami, a całość zawieszona została na rzemieniu. Zapięcie typu toggle również wykonałam z ciemnoczerwonych, galwanizowanych koralików najwyższej jakości.

Długo ostatnio myślałam nad tym, żeby moje prace stanowiły oryginalny i w miarę niepowtarzalny styl, mam nadzieję, że Wam również się spodoba.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce :)














2 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita!!!!To jaką robisz biżuterię to jest po porostu jakiś obłęd! Jesteś Artsystką i profesjonalistką, ukłony niskie dla Ciebie i za to jak pięknie tworzysz Kochana. Cieszę się niezmiernie i gratuluję tego, że Twoje cuda znalazły sie butkach :* Buziaczki Moja Kochana

    OdpowiedzUsuń